Tema: Re: Durnas kalusymas del auto pardavimo
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-06-05 23:38:58
Sitas tai aisku, bet kalusymas kiek kitoks buvo.
Kas bus jei pardavejas nedeklaruos pardavimo visai, tarkim numirs, isvyks I
uzsieni su visam ir t.t....

"Doxlas"  wrote in message news:nj1qtk$4ar$1@trimpas.omnitel.net...

Tau tereikia pirkimo pardavimo sutarties, skanerio ir interneto. Prisijungi
prie Regitros eketris, deklaruoji išregistravimą dėl pardavimo, pridedi
skanuotą pirkimo-pardavimo sutartį. Regitra patikrina prašymą, tada, jei ok,
paprašo susimokėt 2.9 €, ir kai gauna įmoką, nuregistruoja parduotą auto nuo
tavęs. Parduotas automobilis Regitros duombazėje dar 10 dienų rodomas kaip
tavo (per tą laiką pirkėjas jį turi įsiregistruota savo vardu). Jei per 10
dienų naujasis savininkas parduoto automobilio neužregistruoja, automobilio
statusas patampa "išregistruotas".

---