Tema: Re: Durnas kalusymas del auto pardavimo
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-05 23:24:30
matai, tu galvoji kad as savo nuomone destau. paskaitytum mano rasliava is
naujo, tai nuomones maziausiai rastum.
jei kazkur netaip patarineju, gali pataisyti. nes pasibadyt pirstais visi
gudrus. igaliotinis daznai irgi megsta saut ka nors nekonkretaus. mazdaug as
zinau kad tu neteisus, bet kas ir kaip turi buti parasyt slabo. tai tau irgi
panasi stadija?
Kurmis