Tema: Re: Durnas kalusymas del auto pardavimo
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-05 21:41:27
ok, nemoku rasineliu rasyt, kaltas.
faktai:
auto nupirktas is UK lietuvio. nedeklaruotas pirkimas-pardavimas regitroj.
po menesio pakeltas auto iki tvarkingo auto statuso. apdraustas senojo
savininko vardu. draudimas kitokiu variantu net nesvarste. drausta puses
metu laikotarpiui.
atlikta TA, auto oficialiai gauna vartotino daigto kelyje statusa. per ta
laika senasis savininkas vis dar sedi UK ir nieko nekeicia.
laimei atsirado galimybe Enternetu deklaruoti pirkima-pardavima. tai
padarius auto perparduota treciam asmeniui.
trecias asmuo padaro autoivyki. regitra zino visa savininku grandinele, bet
policija kazkodel nesugebejo rasti info ir per draudima bando nubausti angla
ligoni, nes draudimas dar galioja pirmojo savininko vardu. mat antras ir
trecias savininkas sutaupe ant poliso.
tai kokio pagrindu draudimas kabinejasi prie anglo, kai viska galejo
isiaiskinti su policija ir regitra tarpusavyje?
Kurmis