Tema: Re: durni ar film? prisi?i?r?j?? :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-24 16:50:35
On 2016-05-23 19:08, Signalizacija wrote:
> O tai kam siandien kalbet ir det analogija. Kaune per pizdunskiene
> blokada lenktyniu varydavom kaune. masinu aplamai gatvese nebuvo

Ir? Ką tai keičia? Net jei greitosios pagalbos tarnyba funkcionuoja kaip
laikrodis, visada turi laisvų mašinų ir jos stovi su vairuotojais,
užvestos ir pasiruošusios startui, vis tiek matematika negailestinga -
greitosios mašinai teks įveikti atstumą ~2x ilgesnį, nei jei tu
startuotum iškart su savo auto. O kur dar skambinimas, situacijos
nupasakojimas, adreso diktavimas, atsakymas į visokius perteklinius
klausimus, tikslu įtikint operatores, jog tu nejuokauji, o kalbi rimtai
ir pan...

Kartais tai neturi didelio skirtumo, o kartais tas išlošiamas laikas yra
lemtingas. Be abejo, jog su galūnių lūžiais ar kitomis traumomis aš pats
ligonio nevežčiau ir laukčiau greitosios, bet jei žmogus jau
akivaizdžiai mina mirties slenkstį, nebėra laiko net telefono ragelio
maigyt ir pasakoti kažkam kas nutiko ir kokiu adresu važiuot, šoki į
auto ir leki. O situacija telefonu greitajai pagalbai nupasakos kiti
asmenys, kol aš jau sparčiai link jos artėsiu.