Tema: Re: durni ar filmų prisižiūrėję? :)
Autorius: vedarinis
Data: 2016-05-20 15:18:17
Tai niekas maikes ir neplesia, kad pirdininkas nedalbajobas - tiesiog
stabdymo budas idiotiskas, juolab iveliant civilius. Pries kruva metu
"Moksle ir technikoj" ar kazkokiam panasiam zurnale buvo aprasytas
divaisas: ant kelio skersai guli tinklas, kurio galai prisabacinti prie
vertikaliu stulpu, o sie savo ruoztu stovi ant platformu, ant kuriu
uzvaziuoja dvi masinos ar kazkaip panasiai. Begliui nestojant, tinklas
pakeliamas ir saugiai supakuoja nusidejelio auto taip, kad net dureliu
atidaryt neina. Nezinau, ar tas isradimas igavo koki nors pavidala, bet
tokiems atvejams tiktu idealiai.