Tema: Re: durni ar filmų prisižiūrėję? :)
Autorius: vedarinis
Data: 2016-05-20 14:49:51
Esu ir biski daugiau negu 200, so? Is video tau panasu, kad pilietiskas
ir apdairus beglys, sustojes saugiu atstumu ivertino, kad visgi yra
tikimybe pratilpt pro tarpa nesukeliant gresmes aplinkiniams ir tada
pajudejes risnojancio zemaituko tempu, iveike kliuti? Tokiu greiciu 5 cm
labiau uzkliudzius ta volvo, ji butu prisiparkavus ant griovy tupincio
jos seimininko, nebekalbant apie tai, kad pirdininkas butu pasisejes
farso krusa keliu hektaru plote. Jau matau VRM ir menturos virsuneles
linksmais veidais volvo vadylos naslei teikiant ordinus uz velionio
narsa - kad siuo atveju stebetinai laimingai visiems viskas baigesi, tai
nereiskia, kad taip pat baigsis ir kitakart.