Tema: Re: durni ar filmų prisižiūrėję? :)
Autorius: Audrys
Data: 2016-05-20 12:58:34
gal pasakysi, kodel cilivliokams mokant mokescius policija neturi priemoniu
darbui? ir kodel civiliokai mokedami mokesciu dar turi prisidet asmeniniu
turtu prie policijos funkcionavimo?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Gal, kad civilimas nekiltu klausimu, kodel tai daroma. Ypac, kai yra
nedidele tikimybe, kad nukentes tik turtas.

Paprasciausiai mes dar neturime nepakantumo ir pilietiskumo aiskiu ribu.
Nepakantumo - nes siuo atveju dar skaiciuojame ar verta buvo rizikuoti
asmens turtu. Bet jei tai butu zamolskis su kalashu, turbut volvo paemimas
butu vertinamas kitaip.
Pilietiskumo - kai reikia nuvezti suzeista zmogu i ligonine, turbut irgi
nekyla niekam klausimu. O vat kaip, jei ziema kaimo keliuke sustatbdytu
policija ir paprasytu nuvezti koki pilieti namo, nes autobusas jam
neatvaziavo?

O tarpe daug atveju. Bet IMHO vertinti reiktu teigiamai ir tai parodyti. Nu
ir atlyginti aisku tinkamai. Kas idomiausiai - atlyginti nuostolius tures
policija, o ne draudimas.