Tema: Re: Golf 6 for sale
Autorius: RaR
Data: 2016-05-20 22:37:21
Na, manęs tai niekas neapgavo. Bet likutinę vertę supratau kaip tą,
kurios klientui nebereikia mokėti, gali prasitęsti lizingą ar sumokėti
iš karto jeigu pats pageidauji. Dabar gi viso labo kitaip paskirstytos
įmokos, o klientas iš esmės įsipareigoja per 5m viską sumokėti. Dėl
pardavėjo, tai irgi postringavo, kad atperka po tiek tai metų su tokia
tai rida už tokią tai sumą, o jeigu nori gali pats išsipirkti. O
pasirodo, nieko neįsipareigoja - norės, nupirks, kaip ir bet kuris kitas
perekupas.