Tema: Re: Comm: Golf 6 for sale
Autorius: RaR
Data: 2016-05-20 17:38:23
Taip, turėtų būti ~125kkm. Bet banko lizingo sutartyje nieko nėra.
Taigi, aš lyg ir galiu bankui palikti su belekokia rida, o bankas jau
tegu aiškinasi su dyleriu kas ten ją pardavinės. Apskritai tos Swedbank
moteriškės kažkaip keistai ir lėtai dirba, sunku iš jų kažką išpešti.
Toks įspūdis, kad sutartis sudaryta pagal šabloną be likutinės vertės ir
pateiktos pilnos sumos, bet mokėjimų grafike viskas aiškiai parodyta su
likutine verte - kokios įmokos, kokia likutinė vertė, viskas sueina.