Tema: Re: Golf 6 for sale
Autorius: RaR
Data: 2016-05-20 19:12:04
Tai vis tik atrodo, kad bankas ne išsidūrė, bet išdūrė. Situacija, kad
aš šviežios įmonės vardu su banku nesusitariau dėl lizingo ir buvau
pasiruošęs bent kažkuriam laikui pirkti naudotą už grynus įmonės
pinigus. Bet žmona įsigeidė naujo ir, nepaisant atkalbinėjimų, pati
susitarė dėl lizingo. Bankas sutartį paskaityti atsiuntė tik šiandien, o
kadangi automobilis jau yra, tai nubėgo ir pasirašė. Dabar aš ją
nagrinėju, ir suprantu, kad tai sutartis iš esmės be jokios likutinės
vertės, tiesiog ta 35 proc. vertės suma priskirta paskutiniam įrašui po
penkių metų. Iš to seka, kad bankui visiškai nesvarbu, kiek tu
pravažiuosi, nes jeigu nenorėsi sumokėti likutinės sumos, jis ją iš
tavęs paprasčiausiai išieškos pardavęs auto už belekiek. Galės nebent
dyleris atpirkti jei būsi neviršijęs ridos, ir tai jis nieko
neįsipareigojęs - jeigu situacija rinkoje bus kitokia, galės ir nemokėti
tų 35 proc.