Tema: Re: Nufotkina uz greicio virsijima, ar galima prisiimti atsakomybe?
Autorius: Korke
Data: 2016-05-10 19:48:46
Mane 9:30 nufotkino geleziakia prie Vingio parko tilto - matesi lygiai 0.
Pilkas priekinis langas ir kur turetu buti vairuotojas keli tokie
kvadraciukai galimo zmogaus konturus atkartojantys... nu kaip MSPaintu
pasizoomiinus gerai.
Mente bande pist prota is serijos "va..va..matosi ranka ant vairo". Zodziu
nemyzk I bata, bet lialiom savo masinu vairuot neduok.

Gali "neatskleisti" info kas vairavo (jei nesimato realiai) ir gauti uz tai
jau cia ivardinta bonusa. Vat jei aiskiai matosi, kas vairuoja, o tu sakysi
"As!!!" - cia jau nzn kaip mentine traktuoja. Tiketina, kad nesipist ilgai
israsys tau.

Bet tai mes cia preziumuojam, kad auto tavo/tavo imones, o ne siaip cia ant
bbz ko registruota, o tu ateisi heroju primesdamas ir rekdamas rasykit ant
manes bauda. Nes kalbesis prasydami nurodyt kaltininka pirmiausia su
savininku auto/ imones ant kurios registruota vadovu.