Tema: Re: Nufotkina uz greicio virsijima, ar galima prisiimti atsakomybe?
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-10 16:08:31
On Tue, 10 May 2016 15:59:04 +0300, System wrote:

> Man nesvarbu pati nuobauda, man svarbiau, jog galeciau tiesiog prisiimti
> atsakomybe jeigu galima ir susimoketi bauda.

turek 2 variantus, kad rimtesniu problemu neprisidaryt:
1. Matos kas vairavo
2. Nesimato kas vairavo

pries menesi zmona gavo lapeli. paskambinus pasiteirauti pasake, kad yra
uzfiksuotas greicio virsijimas su ant jos registruotu auto. matesi tik
numeris, visa kita tamsu kaip siknoj. vairavau realiai as, prisipazinau
as, bauda gavau as. I mentura skambino zmona, neprisimenu, ar telefonu jai
pavyko issiaiskint apie foto būklę.