Tema: Re: Nufotkina uz greicio virsijima, ar galima prisiimti atsakomybe?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-10 16:17:51
Tai toks teisinis vertimas ir numatytas - nepasakysi kas, gausi bauda.
Adatos po panage ir lituoklis i subine kaip procesines priemones pas mus
nenumatyta. Nors jei ten kokia zmona ar kitas asmuo, kur jau turi pazeidimu
su ta masina, gudravimas gali ir nepadeti.

"System"  wrote in message news:ngsmt8$p52$1@trimpas.omnitel.net...

Pazeidimas fiksuotas dienos metu ~14h, tai labai tiketina kad viskas
matosi. Man esminis klausimas ar jie gali mane versti kazkaip teisiskai
ar kitaip nurodyti tikraji vairuotoja, jeigu as tiesiog noriu sumoketi
bauda, kad ir kiek ten butu?