Tema: Re: BMW E60
Autorius: spakainas
Data: 2016-04-29 11:03:17
Kol nepavažiuoji tol visos jos palenda.
Yr darbe čia visokių, ir foresteris ir superbas nuo naujo pirkti. Jetų
visokių, oktavijų... Kaip minėjau, buvau prieš bmw iš principo, net
negalvojau tokio pirkt, kol nepabandžiau. O tada ir prasidėjo - geriau
būčiau nebandęs, nx.

2016.04.29 10:47, Dainiushas rašė:
> nu nesakyk, pasatas dar palenda po "normali mašina" sąvoka.
>
> vat tik  "5k galimiems remontams" tai IMHO taip gan optimistiška. reikia
> jau gerai aplaistyt mašiną, nueit į mišias bažnyčiai paaukot etc :).

Na tai santykį pasivarijuot gali nuo-iki. Tik nepamiršk, kad naujas auto
irgi reikalauja išlaidų eksploatacinėms dalims, kurui, draudimams,
aptarnavimams pas dylerį, plovyklai, aikštelei ir t.t. ir pan.