Tema: Re: BMW E60
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-21 13:17:30
man tai skamba kaip kosmosas. turejau pora, viena tryniau gal pusantru metu.
aniejokie stebuklai, jei masina nepradejus antro odo ciklo ir galvoj smegenu
yra, o ne stilium numeti i Krasta "padarykit, kad butu zajabys, man px".
Trigubai neuzdirbu, lyginu su premiumais MB, Lexus, Porsche, Audi.
Volvo V60, XC60 dxj poziciju brangiau, pradedant skardom, baigiant guoliais.

Ir siaip, imant dyzeli, periferija sutverta kazkaip talkoviau, nera istisu
pajiebeniju su purkstukais, EGRais, turbinom, kaip visokiem pasatam, opeliam
ir kitiem fijatam. Rele zvakiu tik is tu tradiciniu.
nu ir kolonke istisinis hemorojus, bet cia bnv klasika.

"Invertuota panda"  parašė naujienų

On Wed, 20 Apr 2016 09:42:57 +0200, "ManXP" <man@giliai.px> wrote:
>O kokios dabar skaitosi vidutines pajamos? Kazkur skaiciau, kad dabar
>vidutine klase skaitosi 1100 EUR i rankas. Tai jeigu nusiperki normalu (o
>ne

5er skirtas tikrai ne šiam visuomenės sluoksniui. Ir netgi ne tiems
kurie uždirba dvigubai. Realiai netgi ne tiem kurie uždirba trigubai.

--
kthxbai.