Tema: Re: BMW E60
Autorius: spakainas
Data: 2016-04-29 10:39:08
Naujas pasatas su kažkiek išsimokėjimo = ledinis e60. T.y. e60 už 15, ir
likę 5k galimiems remontams. Pasato lizingas išeis ant kuro skirtumo.
Tai gaunasi tas pats, o tu sakai kad pyzdec kaip brangiau e60.
Bet užtat kasdien važinėji smagiai, o ne su užpisančiu pasatu.
Prasme, kad jeigu px su kuo važiuot, tai tada ir pasatas per brangu,
naudota dacija visaip kaip geriau, priklauso nuo požiūrio.