Tema: Re: BMW E60
Autorius: ManXP
Data: 2016-04-25 19:37:38
Bet pripazink, kad pavyzdziai gatveje rodo atvirksciai - ant kiekvieno kampo
pilna tu e60, ir turbut 90% ju - dyzeliai, kas reiskia, kad pinigu ne
fontanai pas savininkus (o ir dauguma vairuotoju - pacukai). Aisku,
islaikymas islaikymui nelygus, bet realybe rodo, kad e60 gali islaikyt bet
kas. Tegul ir su srotinem dalim ar visom deganciom lemputem prietaisu
skydely, bet vaziuojanti.

Kad ir prie kokios zalgirio arenos vakarais nuvaziuok, isitikinsi pats -
pilna bus pacuku su e60. Kad ir su abibas treningais is gariunu ir kebabu
rankoj uz 2 eurus, bet faktas, kad tas e60 vistiek vaziuojantis pas juos :)

"Dainiushas"  wrote in message news:nflg57$urr$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet tu paimk pabandyk tą seną E60 paeksploatuot ilgesnį laiką ir kad
ne damušimui į šrotą. Man tai kažkaip atrodo, kad bbd