Tema: Re: Tribeca
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-19 09:37:09
Man Subaru aisku labai patinka (bent jau savo noru tris nuo salono droziau),
bet Tribeca statyt salia Q7... Nu ka as zinau. Man ji kazkur salia
Qashqajaus, Mazdos CX5 ar panasiai. Nebent kazkam 3 litrai tai jau esminis
punktas.

"Dainiushas"  wrote in message news:nf4jcb$hol$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai tu matai kokios tos tribekos stebuklingos - ir negenda ir
važiuoja ir sąnaudos sąžiningai deklaruotos.... O man tai atrodo
kažkodėl, kad važiuojant kaip Audrius kad jam tokios sąnaudos gaunasi,
tai Q7 dyzelinės bus kokia 8/100 :)