Tema: Re: Tribeca
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-18 08:09:27
On 2016-04-17 17:56, Linas Petkevičius wrote:
> Bent jau man sanaudu lygis toje klaseje

Cia kaip paskaiciuosi. Jei vien kuro - brangiau. Jei sudesi visas -
gausi ta pati ar net pigiau... Nes nemazai tauposi remontu saskaita (Tik
ka snekejausi su pazistamu, kuris kazkur prie 200tkm vien i tuarego
variklio remonta idejo oi kaip nemazai... O ir valgo jo tuaregas daugiau
negu 10. Taip, atrodo solidziau, kazkiek didesnis komfortas. 100km
tauposi uz kura euras kitas. Bet variklio, pakabos remontai suvalgys
viska, ka sutaupysi, ir dar reiks...)

Audrius K.

  buvo vienas is argumentu