Tema: Re: Tribeca
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-17 11:15:17
On 2016-04-14 15:08, monte wrote:
> Galima detaliau kas dar blogai apart sanaudu?

Absoliuciai nieko blogo.

Sanaudos: vaziuojant 90km/h kazkur 10l/100km. Vaziuojant 130 (pagal gps,
spidometras rodys apie 140) kazkur 13-14l/100 lietuvoje ir apie 11-12
vokietijoje... Mieste - apie 14. Jei vazinesis gazas dugnas, lenksi
dauguma, sanaudos bus 18-19. Vidurkis  - pirklauso tik nuo vairuotojo...
Vazinejant pakankamai greitai, apie 13-14l/100km. Tikrai galima taupiau.
Ilgose kelionese nevirsiju 11l/100km su pilnai pakrautu auto (+bagazine
ant stogo). Buna, telpu i 10l/100km.Tiesa, tada vaziuoju apie 95-100km/h
greiciu.

Su duja nedraugauja. VOztuvai seda kazkur per 60-70t/km, reguliavimas
labai brangus. Jei buvo idetas duja, variklio nebera per 150t/km...
(turejau gyva pavyzdi)

Jei be duju, silpnu vietu auto neturi. As nuvaziavau 350tkm (!!!),
keisti tik galiniai amortizatoriai prie 250tkm. Ai, dar praplyso gumyte,
dengianti bagazines dangcio atidarymo jungikli, teko pakeisti (irgi
kazkur prie 250tkm). Keiciasi su jungikliu.Todel kol dirba jungiklis,
galima ir nekeisti...Pakeiciau, kad dregme nepapultu i vidu. Daug zinote
kitu auto, kur tik tiek reikia remontu per tokia rida? Daugiau tik tech
prieziuros ir darbai pagal reglamenta. Brangiausios  tech prieziuros
nera brangios, dirzu reikia keisti nedaug, nes grandine. Tiesa, nors
tech prieziuros reglamente nera, bet as priskiriu jei ir keiciu kas
30tkm priekinio stabilizatoriaus gumas (kazkur ne daugiau 10Eu uz guma
ar uz dvi, nepamenu. Kapeikos). Gal but reiktu del ekologijos pasikeisti
katalizatoriu. Resursas - apie 250tkm (kaip ir visoms kitoms auto),
veliau mazeja nasumas. Viskas.

Galinius amortikus man teko pakeisti matyt todel, kad VISADA vazineju
apypilne bagazine ir podazniai tampau kemperi. Kazi, kiek tokiom salygom
laikytu cia visu megstamos markes?

Pazistamam kazkur per 6 metus druska pragrauze galines kameros korpusa
(pas mane dar viskas gerai, gal jam nepasiseke, gal per slapiai auto
laike :-) As naktimis laikau garaze, jis laike kieme ) Originalas buvo
apie 1700lt, isidejo kinieti ar ne uz 60lt ir toliau visai pakenciamai
rode...

Ivertinus mazas remonto islaidas, galima atleisti kazkiek didesnes kuro
sanaudas. Traukia neblogai :-) Dar reikia nepamirsti, kad tuscia sveria
apie 2t, o bendroji maze apie 2,5t. Vis tik reikia kazkiek kuro su tokia
mase dinamiskai vaziuoti. Tempiant kemperi kuro ima maziau, negu
tempiantis ta pati kemperi outbackas :-)

Audrius K.