Tema: Re: Pyrdos be duslių
Autorius: E.D
Data: 2016-04-12 14:06:04
Va sitie tai ziauriai uzknysa.
Viena toki po triju naktu is eiles kaukimo random inntervalu, ketvirta
nakti policijon pridaviau.
Tai po poros savaiciu dar ir policija pralinksmino. Issikviete mane
tireja ir bande ikalbet atsiimt pareiskima, nes juk cia galejo but ne
siaip sau kauke signalizacija, o vagys masina ruosesi vogti.
Aha, taip, keturias naktis ruosesi vogti 2003m Ford Fiesta.
Po to karto matyt seimininkas tik atjunge signalizacijos sirena, nes ir
dabar daznai matau ta fiesta stovincia laiks nuo laiko mirksinciais
avariniais zibintais. Suprask, signalizacija suveike, bet sirenos garso
nera.