Tema: Re: Pyrdos be duslių
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-11 21:37:00
man irgi idomu, o tai yra cia toks pyderas, jau dafiga metu, kokie gal 6 -
8, kai tik atsyla oras, kokia blet penkta ryto uzsikuria ta savo klynabirbi
ir pashlo pa polnu programu iki dugno palei atvirus langus, tai nori nenori
pabusi, ir vienintele mintis kokia taburete parymui paleist. buvo ir kalbeta
ir t.t., bet intelekto nezalotas snukelis nelabai suvokia kur problema:)

"DSG"  wrote in message news:negpmf$qg1$1@trimpas.omnitel.net...

Su donorų sezono pradžia sveikinimai...

Papasakokit man, o protingieji kurmiai, kaip tos pyrdos (kawasakiai harliai
ir pan) kurie be duslių ir kuriems pravažiuojant ritasi cypsinčių signų
banga, kaip jie technikinę praeina? ir ar nėra policininkų pareiga tokius
trumpinti kelyje ir panaikinti tech apžiūros talono galiojimą? KEDAI, kur
savibledybė žiūri?

(jau užkniso viežodžiu šį savaitgalį)
--

----Android NewsGroup Reader----