Tema: Re: Pyrdos be duslių
Autorius: benamis
Data: 2016-04-12 09:00:25
Sakyciau TA taisyklese esu skaites, jog tikrintojui kilus itarimui del per
didelio garso, gali atsinesti aparata ir pamatuoti. Berods turi itilpti i
98db ar panasiai, kas yra tikrai nemazas garsas...

Maniskiame buves savininkas buvo isemes db killeri ir pametes kazkur:( Pries
pora savaiciu teko praeiti TA. Galvojau bus ragai, bet net nei puse zodzio
neuzsimine, kad per garsiai dirba. Ir jokiu kysiu ar panasiai:)

"E.D"  wrote in message news:nei19e$3m1$1@trimpas.omnitel.net...

Nu taigi lengvai praeina. Net ilgai nemastant bent 3 budai akivaizdus:
1. istatomi/isimami garso slopintuvai, kurie nestokini ismetima padaro
"Road legal" triuksmo atzvilgiu.
2. uzdedamas galmyklinis duslintuvas TA praejimui, o po jos grazinamas
negamyklinis
3. Banalus kysis, susitarimas per pazistamus ar pan., kad nepastebetu
padidinto triuksmingumo.

Kita vertus, visai neseniai praejau su savo motociklu TA. Tai nelabai
supradau kuriuo momentu jie turetu nustatyti ta triuksminguma, nes per
visa laika, ko buvau po stogu net neprase variklo uzkurt. Mano atveju
duslintuvas gamyklinis, bet abejoiju ar tas TA zmogus yra pakankamai
kompetetingas vien is paziuros nustatyti ar tas duslintuvas
netriuksmauja, ne vien, kai ramiai prie TA vartu privaziuoji, o ir prie
aukstesniu darbiniu sukiu.