Tema: Re: Pyrdos be dusli?
Autorius: vedarinis
Data: 2016-04-12 11:16:13
"E.D" <bus@kai.reikes> Wrote in message:
> Nu taigi lengvai praeina. Net ilgai nemastant bent 3 budai akivaizdus:
> 1. istatomi/isimami garso slopintuvai, kurie nestokini ismetima padaro
> "Road legal" triuksmo atzvilgiu.
> 2. uzdedamas galmyklinis duslintuvas TA praejimui, o po jos grazinamas
> negamyklinis
> 3. Banalus kysis, susitarimas per pazistamus ar pan., kad nepastebetu
> padidinto triuksmingumo.
>
> Kita vertus, visai neseniai praejau su savo motociklu TA. Tai nelabai
> supradau kuriuo momentu jie turetu nustatyti ta triuksminguma, nes per
> [...]

Siuo atveju labiausiai uzpisa V2 laisvos sielos vadeliotoju
 sikinykai be jokiu garso
slopinimo padargu, bo ten pas juos
 dazniausiai tiesus vamzdziai is cilindru eina ir pakelus rpm iki
 darbiniu sukiu, visam rajone atrodo, kad is Gradu saudo. Britva
 tai dar bent pasmaugt reik iki redlaino, kad kaukt pradetu, tokiu
 debilu retai rytais tepasitaiko.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/