Tema: Re: Pragmatiniai skaičiavimai auto pirkimui - kartos, kilometrai, stovis, etc.
Autorius: YZF
Data: 2016-02-28 19:05:00
Jeigu nori turetu maziausiai problemu su gamykliniais bugais (cia tam 
tikra gedimu atmaina), tai visada pirk laidos pabaigoje gaminta modeli. 
Jeigu naujas modelis prasidejo nuo 2008, tai geriausia imti 2007, seno 
modelio. Cia kas liecia konstrukcini automobilio patikimuma, neziurint i 
konkretu nudrozimo lygi. Blogiausia imti paciu pirmu metu, naujos kartos 
modeli - bugai garantuoti. Aisku jeigu visa laika aptarnautas 
oficialiame servise tai gal tie bugai bus istaisyti, bet gal ir ne arba 
nevisi ir t.t.

On 2016.02.28 15:29, Niccolo wrote:
> Sakykim, yra marke zaza, modelis auau.
>
> 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji.
> Modelis sėkmingas, tikėtina, kad po poros metų bus penktoji karta. Ką
> geriausia pirkti iš tokių variantų:
>
> 1. Labai gerai užlaikytą trečiosios kartos pabaigos (2008 m.)
> automobilį. Pliusai - sąlyginai nedidelė (kaip tokiam modeliui ir
> metams) rida (150-200 kkm), aiškiai nedaužtas, serviso istorija, daug
> navarotų (na, iš to laikotarpio t.y., kai kurie jų - prasčiau
> įgyvendinti, negu dabar), smagiai važiuoja. Minusai - morališkai pasenęs.
>
> Kaina - 6000 EUR
>
> 2. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su mažai navarotų,
> didesne, kaip pirmam variante rida (200-250 kkm), abejotino stovio
> (reiktų bent pora tūkstančių kišti į remontą), be serviso istorijos,
> kažkada daužtą.
>
> Kaina - 8000 EUR
>
> 3. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su daug navarotų,
> panašia rida (200-250 kkm), nors ir daužtą, bet tinkamai sutvarkytą ir
> prižiūrėtą auto.
>
> Kaina - 10 000 EUR
>
> 4. Ketvirtos kartos vėlesnių metų (2011-2012 m.) su daug navarotų,
> daužtą, bet tinkamai sutvarkytą, nedidele rida (30-80 kkm).
>
> Kaina - 14 000 EUR
>
>
> Kuris variantas atrodo ekonomiškai (o ir emociškai/morališkai :) )
> geriausias? Kažkodėl man atrodo, kad pirmas ir ketvirtas, t.y., pirmajam
> už nedidelę kainą gausi auto, kurio remontas per tuos tris-keturis metus
> nekainuos melejonų, nesinervuosi servisuose ar kur nors pakelėj, o po
> trijų-keturių metų tas nuvertėjimas, tinkamai užlaikius, nebus labai
> didelis. Ketvirtam variante, nors ir sumokėsi daug daugiau, bet vėlgi -
> remontui, tikėtina, daug pinigų sukišti nereikės, o po trijų-keturių
> metu jo amžius bus sąlyginai nedidelis, stovis - irgi geras, tai kaina
> sugrįžti turėtų gera. O ir važinėti naujesniu modeliu smagiau tiesiog :).
>
> Antras ir trečias variantai, mano nuomone, yra visiškai šūdini, nes
> pinigų jie kainuoja daug, o malonumo ir naudos - mažai.
>
>
> Tikslas - turėti auto, su kuria bus važinėjama 3-4 metus, tinkamai
> prižiūrint, o paskui - parduoti.
>
> Ką manot?