Tema: Re:Pragmatiniai skai?iavimai auto pirkimui - kartos, kilometrai, stovis, etc.
Autorius: sharkius
Data: 2016-02-28 16:53:49
Niccolo <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> Wrote in message:
> Sakykim, yra marke zaza, modelis auau.
>
> 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji.
> Modelis s?kmingas, tik?tina, kad po poros met? bus penktoji karta. K?
> geriausia pirkti i? toki? variant?:
>
> 1. Labai gerai u?laikyt? tre?iosios kartos pabaigos (2008 m.)
> automobil?. Pliusai - s?lyginai nedidel? (kaip tokiam modeliui ir
> metams) rida (150-200 kkm), ai?kiai nedau?tas, serviso istorija, daug
> navarot? (na, i? to laikotarpio t.y., kai kurie j? - pras?iau
> ?gyvendinti, negu dabar), smagiai va?iuoja. Minusai - morali?kai pasen?s.
>
> Kaina - 6000 EUR

> [...]

Nebudamas kazkokio tai modelio entuziastu, pirkciau trecios arba
 ketvirtos kartos pirmesniu metu, kadangi bus tas pats bbs tik uz
 zenkliai pigiau nei tos pacios kartos geresniu metu, kai reikes
 ta masina atsikratyt betkokiu atveju maziau sirdi skaudes,
 pusdykiai atiduodant. Auto bukle nuo metu dazniausiai
 nepriklauso, o tas mistinis "bugu isgaudymas modelio pabaigoj"
 tai skamba panasiai kaip "i modelio pabaiga sudilo stakles, todel
 shuda gamint pradejo",  ziuri konkretu egzemplioriu ir sprendi ar
 nekels jis tau rupesciu tuos planuojamus 3 metus. O pirkt visa
 karta senesni gaidi uz ant bangos einancio gaidzio kaina tai
 nematau prasmes.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/