Tema: Re:Pragmatiniai skai?iavimai auto pirkimui - kartos, kilometrai, stovis, etc.
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 17:29:03
Moraliskai pasenes butu mano pasirinkimas, ypac kai kitos su
 ryskiais minusais- dauztos ir pan, tai gali but pardavimo
 priezastis, bet kad pasikeite 4 kartos per 4 metus kas cia per
 masina? Bmw kazkur kas 7 metus modeliai atsinaujina, tai ta 7
 metu butu naujausias modelis.
Modelis moraliskai pasensta kai uzsimanai kazkokio navaroto, o
 senesnej jo nera. As is esmes e28 iskeiciau i e34 nes anuose
 nebudavo kondiskiu, dabar e34 iskeiciau i naujesni penktuka nes
 senam nebuna vebastos. Kokie dar ten navarotai? Abs gali man ir
 nebut, va cia vazinejau 2 metus kurioj tai nenumatyta ir
 nepasigedau, asc kai slidu isjungta pas mane, navigatorius
 telefone naujausias igo su naujausiais zemelapiais, automatas...
 vairo stiprintuvas elektriniai langai, cd ceindzeris cia prie
 navarotu?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----