Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-22 10:33:16
nu bet sutik, čia kiekvieno asmeninės panetkės.

pasato va niekada nešildžiau, per 300kkm nieko neatsitiko. nu bet ir 
"nesmaugi" šalto.

On 01/22/2016 10:13 AM, spakainas wrote:
> Kažkadaise kai teises laikiau tai dėstytuvas aiškino, kad auto užvedimas
> prie minus kažkeliolikos tolygus keliem šimtam km normalaus važiavimo
> pagal nusidėvėjimą. Daugiau neprisimenu %)
>
> 2016.01.22 09:41, Linas Petkevičius rašė:
>>
>>
>> "Vytenis P."  wrote in message news:n7sllf$5rv$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija.
>>
>> "Elementari metalu atsparumo teorija.". Kaip vartotojui be abejo man tai
>> viska paaiskina. Bet kaip vartotojui kyla kruva klausimu:
>>
>> Kiek skiriasi susidevejimas nepabirbinus? Ar jo suma padengia degalu,
>> kitu besidevinciu detaliu, sugaisto laiko ir kitas sanaudas?
>> Kiek skiriasi devejimasis stovint vietoje ir vaziuojant minimalia
>> apkrova - kol isvaziuoji is kiemo ir panasiai.
>> Nebirbinant variklis isyla leciau, todel ilgiau dirba prie zemesnes
>> temperaturos. Ar vaziavimas nespaudziant dugno, kuris leidzia greiciau
>> pasiekti darbine temperatura negali kompnesuoti ilgesnio darbo
>> neoptimaliu rezimu.
>>
>> Ir t.t. ir pan. Kadangi studiju knygeleje tik pazymiai is bendro
>> medziagu atsparumo bei kieto deformuojamo kuno mechanikos, o ir tie
>> gauti is pasigailejimo, tai elementarios metalu atsaprumo teorijos ziniu
>> man deja nepakanka.
>>
>>