Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-01-22 09:41:13

"Vytenis P."  wrote in message news:n7sllf$5rv$1@trimpas.omnitel.net...

>O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija.

"Elementari metalu atsparumo teorija.". Kaip vartotojui be abejo man tai
viska paaiskina. Bet kaip vartotojui kyla kruva klausimu:

Kiek skiriasi susidevejimas nepabirbinus? Ar jo suma padengia degalu, kitu
besidevinciu detaliu, sugaisto laiko ir kitas sanaudas?
Kiek skiriasi devejimasis stovint vietoje ir vaziuojant minimalia apkrova -
kol isvaziuoji is kiemo ir panasiai.
Nebirbinant variklis isyla leciau, todel ilgiau dirba prie zemesnes
temperaturos. Ar vaziavimas nespaudziant dugno, kuris leidzia greiciau
pasiekti darbine temperatura negali kompnesuoti ilgesnio darbo neoptimaliu
rezimu.

Ir t.t. ir pan. Kadangi studiju knygeleje tik pazymiai is bendro medziagu
atsparumo bei kieto deformuojamo kuno mechanikos, o ir tie gauti is
pasigailejimo, tai elementarios metalu atsaprumo teorijos ziniu man deja
nepakanka.