Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-01-22 09:29:18
tai tau geriau, aplinkai geriau nes mažiau teršiama, o varikliui kaip ir bet
kokiam mechanizmui geriau dirbti savo projektinėse sąlygose t.y darbinės
temperatūros diapazone, o jas pasiekt dirbant kuo mažesne apkrova. Kol
detalės šaltos būna kitokie tarpai tarp jų, kitokios trinties jėgos ir pan.
Dar geriau vartotojui būtų užvedus mint iki dugno palaikyt 2min ir salone
šilta, bet čia jau kitas kraštutinumas, todėl kas geriau čia kiekvienam gal
reikia pačiam nuspręst, ar sutaupyt kasdien po 5min ir jas susumavus padengt
ankstesnį variklio remontą (jei iki to iš vis daeis) ar biški palengvint
motorui gyvenimą.

Aš asmeniškai tai pašildau kol langus ir sniegą gramdausi ir važiuoju.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

IMHO irodinejima turetu buti priesingai. Nes man argumentas uz nebirbinima
elementarus - sutaupytos penkios minutes.