Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-01-22 09:27:43
O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija.
Šaltas metalas po apkrova, ypač esant neidealiam tepimui (t.y. kol tepalai
šalti) dyla žymiai labiau, negu be didelių apkrovų (t.y. laisvomis
apsukomis). Jei kietesniems ir grūdintiems paviršiams tas kenkia daug
mažiau, tai minkštiems (pvz. indėklai) tas juntama daug labiau