Tema: Re: del touran II
Autorius: svyt
Data: 2016-01-04 14:25:20
Oda nepatinka, kaip ziguly kokiam, su sortais vasara neatsisesi,
 limpa, tinka tik tasistams nes valosi lengvai, navi gamykline 15
 metu pasenes daiktas, as megstu navi su naujausiais zemelapiais
 savo telefone, zenonai... nu pliusas kad retai perdega, irgi nera
 mano pasirinkimu sarase. Man nepamainoma tai kondicionierius ar
 klimatas, autonomke, dizelis, visgi galas varomas visa kita daug
 maz toleruotina.
Su 5 bmw as vazineju nuo 1992 metu su trumpomis pertraukomis
 tarnybiniu ar zmonos automobiliu or vis gryztu prie jo.
bmw 5xx
 jau berods 8 pas mane, buvo dar e36 pora metu, jie biski brangoki
 ir irangos mazai, nu tik pliusas pigus pakabos remontas, pigesnis
 nei 3 golfe praktiskai gavosi ir truputi ekonomiskesnis nei
 penktukas.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----