Tema: Re: Re:del touran II
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-26 23:22:24
pritariu.
as pirmiausiai vertinu bendra masinos susidevejima. t.y. kaip duru vyriai
nekliba, ipac palyginti priekiniu ir galiniu duru. daznai buna akivaizdus
skirtumai. toliau kaip isdevetos dazniausiai lieciamos vietos (vairas,
mygtukai, rankenos, pedalu gumos, ricago odele, kilimeliai). zinoma, daug ka
galima sukeitalioti naujais, bet tikrai visko nesukeitalioja. jei buta pas
teisinga vadeliotoja, tai stabdziu diskai neretai buna geros bukles,
neisgrauzti duobemis. kaladeles kaip pasitaikys, bet tikrai gyvuose
modeliuose rasdavau neseniai tvarkytus stabdzius.
gal kam atrodys atsibodus mano nuomone, bet visada ieskau priezasties del ko
senasis savininkas pardave savo masina. jei kebulas +-, tai bedu reik
tiketis po kapotu. daznu atveju parduodamos masinos pries masinius
investavimus. t.y. sankaba i pabaiga, purkstukams kaprizai pradeda rodytis,
turbina perputineja. zinoma smagu nupirkti masina su gedimu, kuris pasirodo
del kokio slegio daviklio ar srauto matuokles atsirades, ar isvis tik
starteris isdiles ir del to sunkiau uzkurti varikli. bet taip buna tikrai
retai ir dazniausiai sitokie perliukai iki placiosios rinkos neisplaukia.
zodziu perkant nenauja auto, reikia visuomet paskaiciuoti tuos nepigius
remontus prie masinos kainos, nes kazkuris planinis darbas visvien bus
paliktas naujam savininkui.

Kurmis