Tema: Re: Re:del touran II
Autorius: svyt
Data: 2016-01-01 11:26:13
Taip, geru masinu nepardavineja, nebent modelis moraliai pasenes,
 ir tai pernai maciau pardavinejo vokietijoj 2 golfa, 120 000 rida
 (matomai tik i baznycia savaitgaliais) 5 begiai, lyg biski
 privalumu bet ir kaina 2500.
Vis pamastau kiek uz e28 mokeciau idealiam stovy :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/