Tema: Re:del touran II
Autorius: DSG
Data: 2015-12-26 23:36:55
Nzn verta ar neverta, bet... As per 1 metus visas 4 spyruokles gavau keisti. bbz ar cia del mano vazinejimo. galine radau suluzusia tepalus keiciant, o priekine suluzo, nes atraminiai guoliai striginejo, tai keistus garsus skleisti pradejo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/