Tema: Re: Kas vilniuj DSG taiso ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-01 09:01:49
na šiaip žaidimas su kauferiais yra abipusis, pirkėjas jame dalyvauja
lygiai taip pat kaip pardavėjas :).

Kas link gariūnai vs kaunas - nu nematau skirtumų. Juolab, kad ir Kaune
galima ramiai išsirinkt ir patikrint.

Bet kaip jau minėjau - beveik 10m senumo dyzelinis pasatas turguje, tai
"variantas" praktiškai garantuotas. Čia žinau kas veža, tai jei būna kas
gero ant tralo - turgaus galima sakyt niekad nepasiekia, būna parduota
pakeliui.