Tema: Re: Kas vilniuj DSG taiso ?
Autorius: BG
Data: 2015-11-30 23:06:39
Jeigu butu galimybe tai tikrai atiduociau, bet pasmokiau vieno , pas
kavianskus dabar niekada auto nepirksiu ir kitiems nepatariu
geriau ramiai gariunuose issirinkt, ja normaliai patikrint, nors brangiau
bet po to shudo daug maziau.
Ir kol jie zais su tais kauferiais, grazint istatymiskai tiesiog neimanoma.

"Dainiushas"  wrote in message news:n3htmc$7uq$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai be to mėšlo vietoj DPF'o garsas hujevas būna :)

o šiaip taqi visgi galėtų kas nors sukurt precedentą, kad tokią mašiną
atiduoti perekūpui nx.