Tema: Re: Kas vilniuj DSG taiso ?
Autorius: BG
Data: 2015-11-30 01:54:21
na vienas neblogu vln dujininku mano draugas, tai maciau kad dujas dejo I
2014 grand cherokee,
porsche cayenne GT viena naujesniu, dar nuliovos masinos, svarbiausia iranga
tinkama parinkt, bei purkstukai
teisingi (brc dominavimas jau praeityje), be to protingas programavimas, tai
manau gerai pasikonsultavus parinkt butu neproblema.
Aisku ir kaina nepigi, bet man geriau iskart sumoket, po to pilt kuro
maziau(pinigais) nei atvirksciai.
Aiski jeu butu galimybe paimciau TESLA, bet kolkas (tikiuos kad kolkas)
neikandama preke, ten b...t beveik ner mechanikos kuri genda. viskas
paprasta ir patikima. Bet cia jau atskira tema.
O dyzelis nepatinka labiausia tuom kad saliarka smirda (filtras ismestas nx,
nes papildomu dafyga eur nesinorejo investuot, o naudoti ir taiwan tegul
eina nx). ir neduok dieve lasas saliarkos ant ranku pilant papuls, be pastos
smarves neatsikratysi. Be to jei kazkas genda tai nx 5x kainos taisymo
palyginus su benzu. Man pastoviai gendancia 528i shweine buvo n kartu pigiau
islaikyt nei tie pinigai, kuriuos sukisau I passata. Cia blet net galines
kaladeles pakeist reik kompa pajunginet , o ten keli varztai ir maksimum
valanda krapstymosi.

"Dainiushas"  wrote in message news:n3f1mp$226$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai ir kombinaciją pirmam kartui pasirinkai.....ir dar turbūt kokie
400km rodos :D

kita vertus, nelabai yra į ką tas dujas dėt jei žiūrėt normalias
naujesnes mašinas....