Tema: Re: Kas vilniuj DSG taiso ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-30 08:33:53
On 11/30/2015 1:54 AM, BG wrote:
> na vienas neblogu vln dujininku mano draugas, tai maciau kad dujas dejo
> I 2014 grand cherokee,

dėl konkrečiai šito bbž, bet nenustebčiau jei čia vienas tų dinozaurų į
kuriuos dar dedasi be burtų

> porsche cayenne GT viena naujesniu, dar nuliovos masinos, svarbiausia
> iranga tinkama parinkt, bei purkstukai
> teisingi (brc dominavimas jau praeityje), be to protingas programavimas,
> tai manau gerai pasikonsultavus parinkt butu neproblema.
> Aisku ir kaina nepigi, bet man geriau iskart sumoket, po to pilt kuro
> maziau(pinigais) nei atvirksciai.

nu bet jei tai tiesioginio įpurškimo variklis, tai dėk ten kaip nori
brangiai, gaunasi vis tiek nesąmonė, su abejotina ekonomija.

> Aiski jeu butu galimybe paimciau TESLA, bet kolkas (tikiuos kad kolkas)
> neikandama preke, ten b...t beveik ner mechanikos kuri genda. viskas
> paprasta ir patikima. Bet cia jau atskira tema.

nu tai ten akumai ir visokios elektronikos. kad visa tai gyvena
kalifornijoje - ne faktas, kad taip pat gražu bus lietuvišku klimatu.

> O dyzelis nepatinka labiausia tuom kad saliarka smirda (filtras ismestas
> nx, nes papildomu dafyga eur nesinorejo investuot, o naudoti ir taiwan
> tegul eina nx). ir neduok dieve lasas saliarkos ant ranku pilant papuls,

bet tai kam pirkt laužą, kuris iš karto akivaizdžiai pasmerktas? Beje,
draugelis turi tokį su 350kkm, visi filtrai dar veikia.

> be pastos smarves neatsikratysi. Be to jei kazkas genda tai nx 5x kainos
> taisymo palyginus su benzu. Man pastoviai gendancia 528i shweine buvo n
> kartu pigiau islaikyt nei tie pinigai, kuriuos sukisau I passata. Cia
> blet net galines kaladeles pakeist reik kompa pajunginet , o ten keli
> varztai ir maksimum valanda krapstymosi.

tai gal visgi su E60 palygink, o ne su sena keule? Nes B5 pasate irgi
viskas buvo paprasčiau