Tema: Re: Q:Priekinis stiklas riebaluotas
Autorius: eSSas
Data: 2015-11-25 15:23:36
Karoce bicas nepraleido auksines progos nusisneketi:

> Plovyklose po plovimo automobil? apipur?kia "va?ku" i? tikro tai
> katijonini? med?iag? kompleksas kuris dar vadinamas skalavimo skystis,
> priklausomai nuo ?io skys?io sud?ties, nerekomenduojama jo purk?ti ant
> stiklo, nes po to stiklas tampa riebaluotas. Galimas dalykas, kad

"Vaskas" yra lipnaus blizgaus brudo tirpalas, o skalavimo skystis yra nudruskintas vanduo. Bent jau Plaunu Pats inkarnacijoje

> stiklas buvo padengtas ka?kokiu lietaus la?us skaidan?iu skys?iu,
> nemanau, kad acetonas ar koks kitas tirpiklis nuvalyt? tok? stikl?. D?l

Vandeni atstumiantys junginiai - silicio organika, nuostabiai tirpstanti chloroforme ir puikiai nuplaunama acetonu (jei aisku gumu negaila). Nemanyk sau i sveikata toliau