Tema: Re: Priekinis stiklas riebaluotas
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-11-25 11:53:28
tai kad tie visi padengimai ir taip "nueina" po mėnesio gero, jei pavalius
ar juo labiau papoliravus turi nusivalyt, nes nu dėlto keist stiklą tai aš
nzn..

"Terpentinas"  parašė naujienų news:n33viu$7h7$1@trimpas.omnitel.net...

Plovyklose po plovimo automobilį apipurškia "vašku" iš tikro tai
katijoninių medžiagų kompleksas kuris dar vadinamas skalavimo skystis,
priklausomai nuo šio skysčio sudėties, nerekomenduojama jo purkšti ant
stiklo, nes po to stiklas tampa riebaluotas. Galimas dalykas, kad
stiklas buvo padengtas kažkokiu lietaus lašus skaidančiu skysčiu,
nemanau, kad acetonas ar koks kitas tirpiklis nuvalytų tokį stiklą. Dėl
poliravimo tai nieko nepasakysiu, nes nežinau. Pats buvau susidūręs su
panašia situacija savo senam automobiliui, tai niekas nepadėjo kol
nepakeičiau stiklo.