Tema: Re: Q:Priekinis stiklas riebaluotas
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-11-24 11:17:20
esu apturejes panasia beda, ten net buvo itarimas, kad kolega susimaises
vietoje langu valiklio, pripyle radiatoriaus skyscio. Nes buvo totali
pezda, nesimate nieko, jokie valymai skudurais negelbejo. Vaziavau
kazkur toli, tai neapsikentes tokio matomumo po 100km uzvaziavau i
Statoilo plovykla ir padetis pasitaise 100%, matyt visgi stipri chemija
naudojama. Dar pries tai ispurskiau visa buvusi langu apiplovima skysti,
kad ir kas ten buvo ir supyliau normalu.