Tema: Re: Q:Priekinis stiklas riebaluotas
Autorius: Tomas
Data: 2015-11-25 12:52:53
2015-11-25 11:38, Terpentinas rašė:
> Plovyklose po plovimo automobilį apipurškia "vašku" iš tikro tai
> katijoninių medžiagų kompleksas kuris dar vadinamas skalavimo skystis,
> priklausomai nuo šio skysčio sudėties, nerekomenduojama jo purkšti ant
> stiklo, nes po to stiklas tampa riebaluotas. Galimas dalykas, kad
> stiklas buvo padengtas kažkokiu lietaus lašus skaidančiu skysčiu,
> nemanau, kad acetonas ar koks kitas tirpiklis nuvalytų tokį stiklą. Dėl
> poliravimo tai nieko nepasakysiu, nes nežinau. Pats buvau susidūręs su
> panašia situacija savo senam automobiliui, tai niekas nepadėjo kol
> [...]

Tai tik fabrikantai milijonieriai gali keisti stiklą dėl to, kad jis
išteptas.

Temos autoriui atsakymas į temą - greičiausiai stiklas riebaluojasi nuo
skysčio "iš maksimikės". Nesakau, kad nėra ten normalių, bet yra ir
visiško brudo.

Šiaip šitas grupsas medžiasi DAC plovikliams, išskyrus tranzoo, kuris
dievina Sonax. Bet pilti Sonax finansine prasme yra beveik tas pats kaip
keisti stiklą jį aptaškius. Dar variantas - autoprekių parduotuvėse būna
neblogų koncentratų (kažkada naudodavau Comma iš Eolto).