Tema: Re: tai gal visgi =c4=af stotel=c4?
Autorius: Nevkurse
Data: 2015-11-04 11:18:52
Prie Telsiu girtas su Hyundai uzmuse 3 zmones, pries pora savaiciu su
Mercedes kale kaktomusa i fura, uzsimuse pats. Tai dabar kompleksuok ir
nepirk gink dieve Hyudajaus ir Merso. Ai, dar Mitsubishi ir Nissan - apie
juos budulis parase. Dar praeita savaite durnius su bulka perskredes Vokes
upe ipiso i siena, isgyveno, bet vistiek debilas = nepirk Audi. Atidziau
pasiskaites delfius ir grupsa per pusmeti surinksi trubut visas markes, kur
koks nors durnius pasizymejo. Tai dabar ka, su arkliu vazinesi? O kai koks
girtas kaimietis nenusijobins ir su arkliu, tada ka darysi?