Tema: Re: tai gal visgi =c4=af stotel=c4?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 10:14:10
nu as pvz po namus, kiema, miska, su dviraciu, begiodamas, sportuodamas
rengiuosi treningus. nes patogu. bet i miesta, darba, susitikimus,
kavines, teatrus ju nesirengiu. rengiuosi labiau suvarzytus ir ne tokius
patogius rubus. o yra kas rengiasi treningus. tai guanasi kad pizdets -
as kompleksuotas iki negaliu. nes nenoriu atrodyt kaip 99% debilu, kurie
socializuojasi treningus apsirenge.