Tema: Re: tai gal visgi =c4=af stotel=c4?
Autorius: Sail
Data: 2015-11-04 09:44:26
Nu bet nesakyk, kai vaziuoji gatve, ir pamatai bmw, tai minytse visada
suskama aliarmas - "atsargiai, gali but neprognozuojamas debilas".
Nes tiek debilu su bmw matyta, kad automatiskai atkreipi i bmw demesi kaip i
galima idiotisko elgesio saltini.

Nesakom kad visi, yra teke matyt bmw ir posukius rodancius, ir kitus
praleidziancius, ir priparkuotus ne invalidu vietose.

Bet statistiskai - sux.
Nepirkciau bmw niekada vien del to, nes vaizdas toks, kad daugumai bmw
vairuotoju truko demesio vaikystej arba skriaude.