Tema: Re: tai gal visgi =c4=af stotel=c4?
Autorius: Sail
Data: 2015-11-04 11:01:00
Na kai per raudona sviesofora bmwas manes per pora cm bukvaliai nekliude,
varydamas taip 80 km/h, tai tikrai pradejau dar labiau kompleksuot del
svetimu kompleksu. Pavojingi aplinkiniams tie svetimi kompleksai (ypac
troleibuso stotelese).

Parduok nahui ta bmw is kiemo, lai su juo kiti po furom lenda, ir nusipirk
tiesiog automobili.
Zmogum pasijusi. Jei truksta demesio ar vaikystej sunkiau buvo, paimk
leksusa ar kita kokia kompensacija.