Tema: Re: Šiuolaikiniai automatai.
Autorius: Audrys
Data: 2015-10-28 16:16:29
ja ja ...... wagonas nezinojo, kad jo dyzeliai dumyja, tai tik todel ir
isleido

"spakainas"  wrote in message news:n0ql25$mkm$1@trimpas.omnitel.net...

Na bet tu juk supranti, kad naują auto pirksi - juk niekas nežino, net
pats gamintojas - probleminis variklis ar ne? Juk jei žinotų, tai
neleistų į pardavimą, bet tvarkytų kad būtų neprobleminis.
Pakaitinio auto išsireikalauk garantinio remonto atveju - bus tau
draudimas, jei jau tokia paranoja ;]