Tema: Re: Šiuolaikiniai automatai.
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-28 08:47:21
nu neburk, gal subaru gyvens :)

On 10/28/2015 6:52 AM, Audrius K. wrote:
> On 2015-10-27 18:44, Dainiushas wrote:
>> nu tai jeponai dar labiau dėję skersą nei oubi - pas tuos tik FWD ir
>> <400Nm
>>
>> Nu vat įdomu kaip subaru gyvent, gal hidrotransformatorius gelbės.
>
> Siaip CVT trumpas gyvenimas uzprogramuotas pacioje CVT idejoje :-) Ir
> amziu ilginti pakankamai sunkiai sekasi... (CVT greiciu dezes ideja
> atsirado kartu su pirmomis auto. Teko atmesti ir kurti bei naudoti
> kitokias greiciu dezes kazkur 100metu del labai trumpo resurso. Ilga
> laika jos buvo naudojamos epizodiskai - pvz kombaine niva :-)) Ir tik ne
> taip seniai vienos bene genelios idejos pagalba jos resursa pavyko
> pailginti iki "priimtino" :-))  Kazkaip itariu, kad sekanciam resurso
> suoliui reikes dar stipriai tobulinti technologija, ir tai gali ivykti
> negreit. Nes jai butu tai taip paprasta ir dabartine technologija leistu
> - tai jau butu padaryta.)
>
> Audrius K.
>
>>
>> On 2015.10.27 17:42, Tomas wrote:
>>> ir 100kkm buna nedatraukia. Murano CVT srote palei 3keu, subirusiu pas
>>> kapitalista sociai
>>>
>>> "Dainiushas"  parašė naujienų news:n0o0q9$joi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> pradedant oubi multitroniku ir baigiant infiničiais, 200kkm nelabai
>>> kažkaip datraukia. Kažkada klausėm naują A4 su multiku, tai po penkių
>>> metų atpirkimą pasiūlė 20%.....
>>>
>>> On 10/27/2015 4:07 PM, Icetom wrote:
>>>>> tai kas be ko, bet kai paskui pasirodo, kad dėžė yra by design bloga,
>>>>
>>>> Bet taip ir neparašei iš kur tu trauki, kad tos CVT blogos?
>>>
>>
>