Tema: Re: Šiuolaikiniai automatai.
Autorius: Icetom
Data: 2015-10-27 14:47:37
> Liste kaip tik subaru  forester/levorg, mazda 6, toyouta avensis visi
> benzinai. Ir dar klausimas ar tikrų automatų iki 30keur imanima rasti?

Iš minėtų aš be abejo už Avensį :). Tarp kitko man būnant mašinoje prie
sporto klubo priėjo vyriškis, gal 50-60 m. ir klausinėjo apie naudojamą
Aurį-hibridą. Įsišnekėjus, jis pasakė panašiai "prieš tai turėjau BMW, MB -
užsiknisau su remontais. Nuo to laiko važinėju tik su Toyota grupės auto.
Dabar naudojamam Lexus RX hibridui atlieku tik einamuosius remontus". Va
tokia žmogaus patirtis :).